50-årskalas och sommartid.

Hej på er! Här smattrar regnet mot fönstret och jag sitter i soffan och slösurfar runt på datorn. Även om det är lite mysigt med regn ibland så hade jag hellre haft sol idag. Jag och Rickard hade planerat att inviga vår nya häcksax idag och röja bland häckarna i trädgården, men det får bli en annan dag istället. Handen på hjärtat så är jag ruskigt sliten och trött idag, tror att det är veckans alla nya intryck som kommer ikapp. Jag brukar tycka att dagen man ställer om till sommartid alltid går så snabbt också, men det är skönt med ljusare tider nu i alla fall!

Igår eftermiddag styrde vi bilen mot Karlstad där det vankades 50-årskalas för min mamma som fyller 50 nu i början av april. Det blev en rolig kväll med god italiensk buffé, frågesport och massor av skratt! Skrattretande nog så var det de yngre i sällskapet, alltså jag, Rickard och Niklas, som fick kasta in handduken tidigare än de andra festprissarna! Tror jag somnade på två röda när jag väl la huvudet på kudden. 

Födelsedagsbarnet!




Uttittad i badrummet.
Jag och min käre lillebror Niklas.

Kommentarer
J säger:

Om det var regn ändå... Snöar här!!
Kram J.

Svar: Usch då, hoppas att det inte la sig! Kramar
Louise

2015-03-29 | 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback