Härlig helg.

Hej på er! Hoppas att ni har en skön helg allihop! Jag ska alldeles strax sticka iväg till Jysk och köpa mig en ordentlig solstol som jag kan ligga och slappa i nu när sommarvärmen tydligen är på ingång! 

Vi har haft en väldigt bra helg! Igår när vi kom hem från Karlstad körde vi en vända till tippen och tömde släpet från allt trädgårdsavfall som vi fyllt det med de senaste veckorna. Efter det stack Rickard iväg och kollade på fotboll och jag grejade här hemma i trädgården, klippte gräset och trimmade. Det tog dock lite mer kraft än vad jag trodde så Rickard fick ta hand om mig i skuggan när han kom hem, matade mig med frukt, vatten och isglass! På kvällen sen promenerade vi hem till Johan där det vankades grillkväll. Toppenbra avslutning på lördagen med bästa sällskapet och riktigt god mat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback