Synundersökning och grillkväll.

Det känns inte som att det kommer bli någon vidare sommarvärme igen. Eller det kan det väl bli, det är bara så trist när det är så växlande under en och samma dag! Trots varierande väder har vi haft en bra dag i alla fall. Vi åkte in till Karlstad på förmiddagen, fixade några ärenden och sedan blev det ett besök inne på Specsavers där Rickard hade bokat tid för synundersökning. Han har linser men vill också ha ett par glasögon att varva mellan. Han hittade ett par riktigt snygga bågar som han passade jättebra i, ska bli kul när han får hem dem sen! 

När vi kom hem gick vi ut på en promenad, vi gick samma runda som vi gjorde igår. En promenad i ett lugnt tempo eftersom att jag inte går så snabbt just nu om jag säger så, hehe! Sedan blev det lite slapp i soffan innan vi åkte hem till Christian för grillkväll och där befinner vi oss nu. Grabbarna spelar På Spåret och jag tar det lugnt i en fåtölj. Jag har känt mig hängig/sliten under eftermiddagen och kvällen så det får nog bli hemfärd snart. Jag hoppas på att jag känner mig piggare imorgon igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback