Klarvaken.

Godmorgon på er! Jag vaknade för en liten stund sen och har legat klarvaken sen dess. Pyret är också vaken och gympar på där inne för fullt. Jag vet inte vem av oss som väckte vem men oavsett är det trevligt med "sällskap" så här på morgonen när man absolut inte kan somna om. Jag tror att det beror på att jag vilade väldigt mycket igår. Jag har känt mig lite hängig de två senaste dagarna så igår tog vi det mest lugnt hemma. Vi var förbi Marcus och Emelie en liten stund på eftermiddagen och fikade och pratade köksidéer. Vi har ju tänkt renovera köket i höst så det är mycket tankar kring det som spinner i huvudet nu! Jag får ta ett separat inlägg någon dag om hur vi har tänkt oss osv! Rickard passade på att träna igår och även jag fick lite feeling när han stack iväg så jag gick ut på en kvällspromenad i ett lugnt tempo. Även om det var tungt för ryggen så kändes det väldigt bra i övrigt. Resten av kvällen spenderades i soffan framför några avsnitt av Hawaii Five-0.

Det ser i alla fall ut som att det kommer bli en fin dag vädermässigt idag! Vi får se vad vi hittar på, städning är det enda som vi (läs: jag) har som måste i alla fall! 

Kvällssolen igår när jag var ute och promenerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback