Ny vecka, nya möjligheter!

Godkväll! Tanten i mig har varit extremt trött idag så jag ligger redan nerbäddad i sängen. Lite smått pinsamt kanske för någon som inte ens har fyllt 25 år än, men idag var det helt enkelt en sån dag. Jag har i vilket fall haft en mycket bra helg! Började helgen med att åka till mamma och Stefan i Karlstad där jag blev så bortskämd så. Innan det bar iväg till min morbrors kalas på lördagen så hann jag även med en kort sväng på stan, en fin kofta samt ett linne fick följa med hem. På kvällen var vi hemma hos Jesper och Johanna och spelade spel, en mycket rolig kväll med bästa sällskapet! 

Det är synd att helgerna går så fort men måndag innebär nya möjligheter. Idag var jag ledig och passade på att hälsa på lite på min nya arbetsplats. Det var väldigt roligt och lärorikt, fick påbörja inskolningen av arbete i receptionen. Mycket nytt att ta in, därav att jag redan ligger i sängen, där ögonen går i kors på mig nu, så jag säger godnatt!

Var inte alls bra på att ta bilder i helgen, endast en bild på en busig Kiro från förmiddagens promenad i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback