Let It Snow.

Vilken skillnad det är när man får titta ut genom fönstret och mötas av massor av snö jämfört med det regn och rusk vi hade i december! I skrivande stund sitter jag och myser med en kopp te i fåtöljen och ska snart titta på några serier tänkte jag. Skönt med helg och att bara ta det lugnt! Jag har känt av ryggen och nacken, tror att jag spänner mig omedveten. Tror att det var det som triggade igång den migränliknande huvudvärk jag råkade utför i tisdags och onsdags. Jag blev sängliggande större delen av dagarna, tråkigt men välbehövligt! Nu är jag bättre igen i alla fall och det känns ju bra eftersom att vi ska iväg på Björns examensfest ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback