Urkramad disktrasa.

Det är ungefär så jag känner mig rent fysiskt efter de här dagarna hemma. Man blir verkligen helt slut i kroppen, det har varit pest och pina bara att ta sig upp och ner för trappan, sorgligt men sant! Men nu är det förhoppningsvis över och imorgon ska jag jobba igen! Jag känner att min rygg tog lite stryk nu när det bara har varit säng/soffläge för min del i tre dagar, så förut gick jag ut på en kort promenad runt kvarteren bara för att få sträcka ut kroppen. Tro mig, det gick i snigelfart, en äldre dam med rullator gick om mig, och jag flåsade nog dubbelt så mycket som henne! Men skönt och välbehövligt var det i vilket fall!

Igår kom det ett litet paket på posten med två fotografier som jag beställt förstoringar av. En bild på mig och Rickard och bilden på lilla Pyret från ultraljudet i fredags! De har fått plats i ramarna i hallen och jag är helnöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback