Bebismys och tjejkväll.

Årets sista dagar har rullat på snabbt och imorgon är det nyårsafton. Rickard gjorde sista arbetsdagen för året idag och nu är han ledig enda fram till nästa fredag. Jag har varvat träning med att ta det lugnt här hemma de senaste dagarna. Igår kväll åkte vi hem till Amanda och Jonathan och hälsade på familjens mycket efterlängtade lilla nytillskott, Samuel. Herrejösses vilken liten sötnos och så lik sin storasyster tycker jag! Man glömmer snabbt hur små de är i början och att Ruth har vägt så där lite känns avlägset! 

Idag har jag fixat morgondagens efterrätt, det blir jordgubbs- och passionsfruktscheesecake på kladdkaksbotten. Vi har också varit och ätit lunch hos min mormor tillsammans med resten av familjen och nu på kvällen har bi haft en liten tjejkväll här hemma. Bra avslut på året! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback