2015.

Jag kan utan att tveka säga att året 2015 har varit det mest omtumlande och bästa året i mitt liv! 
 
Minnesvärda händelser av mitt 2015:
❤︎ Jag var gravid de första sju månaderna av det här året.
❤︎ Jag slutade jobba på Folktandvården i Mariestad och började jobba privat hos Brotandläkarna här i Kristinehamn.
❤︎ Jag fyllde 25 år!
❤︎ Vi var på RUL och fick se vår älskade Ruth som då gick under arbetsnamnet Pyret.
❤︎ Jag var iväg på en jättemysig tjejhelg i Stockholm med tjejgänget från gymnaiset.
❤︎ Vi överraskade Johanna med en möhippa i Stockholm!
❤︎ Jag blev överraskad med en fantastiskt fin BabyShower som mina älskade vänner ordnat!
❤︎ Johanna och Jesper gifte sig!
❤︎ Jag och Rickard berättade för våra nära och kära att vi ska gifta oss i augusti 2016!
❤︎ Vår otroligt älskade lilla Ruth föddes den 26 juli, bästa dagen i mitt liv!
❤︎ Jag har varit hemma med Ruth och det har varit de bästa månaderna!
❤︎ Jag har umgåtts med mina/våra fantastiska vänner.
❤︎ Ruth döptes i slutet av november.
❤︎ Vi har renoverat vårt kök.
❤︎ Ruth har fått en liten tremänning; Wilhelm, en liten kusin; Melker, samt sina två små bebiskompisar Nils och Samuel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback