Mysig helg.

Godmorgon! Här hemma förlorade precis Ruth kampen mot John Blund, 0-1 i set. Detsamma gäller pappa Rickard så det är bara jag som är vaken. Ruth sover dock i mitt knä och det är så himla mysigt att ha hennes lilla och varma sovande kropp nära.

Lillskruttan!

Vi har haft en så himla bra helg! Jag och mamma tillbringade eftermiddagen i stadsträdgården igår tillsammans med Ruth som sov i vagnen. Vi tog en glass i solen, promenerade i inre hamnen och pratade och planerade lite inför en rolig sak som händer nästa år. Jag och Ruth körde hemåt mot stan runt fyra-tiden och kom hem till en mycket efterlängtad pappa. Det blev ett bad för Ruths del innan vi åkte hem till Jonathan och Amanda som bjöd på middag och där kvällen tillbringades. Ett jättebra avslut på lördagen med bästa sällskapet, tack för en jättetrevlig kväll!

Ruth sov bra hemma hos mormor!
Och ännu bättre i mormors famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback