Värkande kropp.

Godkväll på er allihop! Hoppas att ni har haft en riktigt bra tisdag! Själv så har jag riktigt bra dagar på jobbet umgängesmässigt, jag skrattar jättemycket varje dag och jag har superbra kollegor som ställer upp, ser efter och tar hand om mig! Fysiskt sett blir det tyvärr tyngre och tyngre för varje dag. Det känns som att hjärnan inte riktigt anpassar sig lika fort vid faktumet att kroppen förändras för varje dag som går, jag tror att jag ska kunna röra på mig och bete mig på samma sätt som jag kunde för några månader sedan, men icke! Idag har jag haft en så kallad zombiedag! Det kännetecknas av en konstant trötthet och en värkande kropp! Så idag kändes det extra bra att ha en helt oplanerad kväll framför mig. Jag har ätit lite middag och nu sitter jag i soffan med fötterna högt och tar det lugnt (skräll va förresten?). Rickard är iväg och tränar så jag tänkte passa på att se det senaste avsnittet av The Originals innan han kommer hem igen.

Ni får missförstå mig på rätt sätt förresten! Det är inte meningen om det låter som att jag gnäller stup i kvarten nu för tiden! Visst, det är tungt just nu och jag känner mig som en blåval på land, men det är så värt det (även om jag skriver av mig här om mina blåvalssymtom) och vi längtar så mycket efter lilla Pyret!

Mitt trogna sällskap i soffan!
Trött, tröttare, tröttast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback