E re här e party?

Jag har haft en riktigt bra helg i Oslo tillsammans med Linnéa, Emma och Malin! Vi kom fram till Oslo ganska sent i fredags kväll så då gick vi bara och checkade in på hotellet och tog det lugnt. Satt och pratade och skrattade, pratade gamla minnen! Igår startade vi dagen på bästa sätt med en rejäl hotellfrukost innan vi spenderade några timmar på stan. Jag har aldrig varit i Oslo förut så jag fick mig en guidad tur. Det blev även lite shopping, köpte en jättefin klänning samt en liten väska. På kvällen åt vi middag hemma hos Malin och jag premiär-åt musslor! Det var jättegott! Senare gick vi ut och festade och vi hade en så sjukt rolig kväll! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback