SEMESTER!

Åh vad det är skönt med semester! Förra tisdagen klockan 15.00 stämplade jag ut mig och gick på semester! Det var i stort sett bara att köra hem och vända i dörren för vi styrde bilen upp mot Gamla Storbäcken där vi nu snart jag tillbringat en vecka hos Rickards kusiner! Och vilken vecka och inledning på semestern! Det har ju varit hur varmt som helst här uppe och till och med badkrukan i mig har tagit semester och badat flertalet gånger i havet! Vi har tagit det lugnt, umgåtts, badat, ätit glass, haft BeerPong-turnering, spelat brännboll (jag ramlade två gånger, skillat Louise) och Stafett-kubb, haft filmkväll m.m. m.m. och haft lika roligt som vi alltid har när vi träffar det här gänget! Karro och Krister åkte dock hem i lördags natt med nattåget och vi skulle egentligen ha varit hemma nu men vårt tåg (som vi skulle åkt med 23.53 nu natten som var) har fortfarande inte kommit iväg från Boden pga. något signalfel. Så nu är våra biljetter ombokade till exakt samma resa fast i natt istället. Vi får väl se om vi tar oss hem eller inte! Hur roligt det än är att vara här uppe så är det ändå skönt att få komma hem. 





Karro i jakten efter teckning!













Bästa gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback