Gröna Lund.

Godmorgon! I fredags eftermiddag åkte jag, Rickard, Karro och Krister upp till Stockholm och hem till min lillebrors och Annas lägenhet som vi har lånat nu i helgen. Hit kom också Marcus, Emelie och barnen och igår blev det en heldag på Gröna Lund för oss allihop. Eller ja, nästan alla förresten! Rickard åkte hem redan igår för att möta upp Magnus som då var på väg ner från Umeå med en motorcykel på släp. De två plus Nicke och Andreas åker till Norge på måndag för fem dagars motorcykelsemester.

I alla fall så hade vi en mycket trevlig dag på Grönan och Stockholm bjöd på sol och värme. Det var jätteroligt att åka karuseller med barnen och jag är imponerad av Alfred, 5 år, som åkte Kvasten tillsammans med mig (en lite större Berg- och dalbana)! 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback