FREDAG!

Åh, äntligen är det fredag och helg! Nu har jag bara två arbetsdagar kvar och sedan är det semester! Sedan en vecka tillbaka har vi sommartider på jobbet och då har vi våra gamla arbetstider vilket innebär halvdag på fredagar! Inga fel idag kan jag lova när värmen är på väg tillbaka! Det första jag gjorde när jag kom hem förut var att trotsa värmen och sticka ut på en löprunda. Trodde att jag skulle dö av värmeslag när jag var tillbaka här hemma igen men nu har jag suttit ett tag i skuggan och svalkat av mig. Tänkte göra lite övningar med min Door Sling innan jag drar ett varv med dammsugaren här hemma.

Den här veckan har jag varit gräsänka medan Rickard tillsammans med Magnus, Nicke och Andreas har varit iväg på motorcykelsemester i Norge. De är på väg hem nu och ikväll vankas det grillning här hemma hos oss så det är bäst att jag sätter igång med städningen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback