My New Cups.

Idag tog jag ut min friskvårdstimme för den här veckan och åkte hemåt redan efter 15. Det var skönt att få köra hem när det var ljust kan jag lova och direkt när jag kom hem bytte jag om till löparkläderna och stack ut och sprang 6 km. Idag kom jag ihåg att ta på dubbarna jag har till mina löparskor och de var välbehövliga när det är så moddigt ute! 

Idag har jag hämtat ut mina nya GreenGate-muggar jag beställde från Systerlycklig.se. Jag kan varmt rekommendera deras webshop, snabb leverans och de gjorde min dag idag när jag öppnade upp paketet och så låg det en personlig hälsning i. Det gör mycket måste jag säga! I vilket fall som så är jag helnöjd med mina nya muggar! I helgen tänker jag sätta upp två vita tavellister i köket som ska få agera lite hylla åt bland annat mina nya muggar, tror att det kommer bli riktigt bra! Egentligen skulle jag vilja ha en tallrikshylla i köket men det har vi tyvärr ingen bra vägg som den får plats på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback