Good Times.

Det är synd att dagarna när man är ledig ska gå så himla fort! Men jag har haft en bra helg i vilket fall! I fredags åkte jag och Rickard till Karlstad direkt efter jobbet hem till Anna där det vankades god middag och På Spåret. Det blev en jättemysig kväll hos henne tillsammans med Linnéa och Sandra. 

I lördags morse blev jag dock väckt av ett mindre roligt samtal från Rickard som spelade fotbollscup i arenan här i stan. Han hade fått ett armbågsslag mot munnen och tänderna så att två av hans framtänder var väldigt mobila. Han fick åka in akut till tandläkaren som satte dem på plats igen och satte på en tillfällig retainer för att stabilisera dem. Antagligen kommer tänderna behöva rotfyllas och just nu får Rickard gå på soppdiet, det är flytande kost som gäller i en vecka för honom nu! Trots gårdagens mindre roliga start så åkte vi till Mariestad, jag visade Rickard var jag jobbar, vi kikade runt lite i Mariestad, blev bjudna på fika hemma hos Kristin och Daniel och avslutade med att hälsa på hos Carin! När vi väl kom hem blev det slapp i soffan resten av kvällen.

Jag har även hunnit med en bra löprunda i helgen och idag har vi hälsat på hos Marcus, Emelie och barnen, handlat, fortsatt med garderobsbyggandet,och så har Sandra varit förbi på en liten fika. En mycket bra helg med andra ord och nu är det dags att sova för min del, den här veckan har jag förmiddagspass så klockan ringer tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback