Tänkvärd underhållning och födelsedagsfirande.

I fredags var jag, Rickard, Marcus och Emelie iväg till Karlstad på kvällen och såg Klas Hallbergs "Tänkvärd underhållning - Hedra mysteriet". Jag hade aldrig hört talas om honom tidigare men han var grym och det var verkligen tänkvärd underhållning! Han var riktigt bra, skrattade så jag grät och kippade efter andan samtidigt som han pratade om saker som fick en att tänka efter. Kan varmt rekommendera er att se honom!
 
I lördags under dagen fixade jag här hemma och hann även med en lång promenad tillsammans med Linnéa innan det var dags att hoppa in i bilen och köra ner till Skövde. Jag var bjuden på födelsedagsfirande av Mena, en arbetskamrat. Det blev en jättetrevlig kväll hemma hos henne och hennes man Erik tillsammans med Kristin, Daniel, Malin, Johan, Daniel och Johanna med massor av prat och skratt! 
 
Gårdagens outfit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback