Påväg ner mot Göteborg, igen.

I skrivande stund sitter jag i Karro och Kristers bil påväg ner mot Göteborg. Rickard är på personalfest i Örebro ikväll så han tar tåget ner imorgon bitti för att ansluta! Vi ska hälsa på Rickards och Karros storebror David med familj som bor i Göteborg, ska bli så roligt att träffa dem för nu var det ett tag sen! 

Idag har renoveringen stått stilla hemma eftersom att vi inväntar elektrikern som ska dra om elen i det andra rummet på övervåningen och innan han kommer kan inte Torbjörn fortsätta men nästa vecka kommer det nog förhoppningsvis igång igen. Innan jag åkte iväg till gymmet imorse så svängde jag i alla fall förbi Colorama och beställde tapeterna vi ska ha i vårt nya sovrum och i det nya vardagsrummet. 

En liten tjuvtitt från nedervåningen. Vi har öppnat upp dörren och så har en liggande spontvägg satts upp. Jag är helnöjd!





Kommentarer
Anna säger:

Glömde helt bort att säga detta innan vi gick hem i torsdags: HUUUUR fint som helst!! Passar huset och dig som handen i handsken ;)

2013-10-19 | 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback