Thursday.

Godmorgon! Jag ligger här i sängen och är smått irriterad över faktumet att när jag faktiskt har möjligheten till sovmorgon, kan jag sova då? Nej, så klart att man vaknar tidigt och känner sig pigg! Men men, kan man inte sova längre kan man i alla fall ligga och dra  i sängen länge!  Jag blev i alla fall färdig igår med den absolut sista examinationsuppgiften för den här utbildningen, halv tio igår kväll kände jag mig nöjd och kunde stänga av datorn och ni anar inte vilken lättnad jag har känt sedan dess! Nu har jag bara praktik imorgon samt onsdag-fredag nästa vecka och sedan är jag helt färdig! Jag kan knappt förstå det, men jäkligt skönt är det att jag nu är ledig i alla fall fram tills dess att praktiken är slut! 
 
Om en stund tänkte jag försöka masa mig upp ur sängen och sticka ut på en löprunda, 6,3 km får det bli idag. Efter det ska jag hoppa in i bilen och åka in till Karlstad för att hjälpa mamma att hämta hem deras nya soffa. En sväng på stan kommer det bli också, har några saker som måste inhandlas inför hekgens kalas och kommande klass- och examensfester!

Kommentarer
J säger:

Ja vilken känsla! Nu är det slut.

/J

2013-05-23 | 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback