Sista rycket.

Har precis tagit en liten paus från pluggandet. Håller ju på och skriver för fullt på examinationsuppgiften i Ledarskap och Organisation, nu är jag strax klar med 2 av 3 frågor så det är bara att fortsätta med det här sista rycket så att jag blir färdig idag! Det skulle vara riktigt skönt med en ledig dag imorgon, det är moroten när jag sitter och skriver nu för usch vad omotiverad jag är! Jag kan komma på hur många andra tråkiga saker som jag hellre skulle göra än att sitta och skriva på den här uppgiften, och då kan jag tala om att rensa ogräs på vår grusgång ingår där! Då kanske ni inser hur tråkigt det här är och hur omotiverad jag är° *Flinar* Men men, skam den som ger sig! 
 
I helgen har jag i alla fall något roligt att se fram emot! På fredag vankas det kalas hemma hos pappa och Rosi för pappa som fyllde 55 år igår och på lördag blir det 30-årsfest för Christian som fyller år, ska bli hur roligt som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback