Workout.

Dagarna bara susar förbi och snart är det fredag igen och dags för tenta. Jag längtar till klockan 14.00 på fredag kan jag lova,då är det jag som packar ihop alla böcker och tar helgen! Men, det är fortfarande några dagar kvar dit. Jag och Johanna har i alla fall fått en hel del gjort idag, trots några få avbrott på grund av rejäla skrattanfall! Vi har skrivit klart responsen på det arbetet vi ska opponera på och så har vi granskat och lusläst vårt eget arbete och det var lättare sagt än gjort. Man blir så otroligt blind när det gäller ens eget arbete, men vi får hoppas att vi inte har missat några stora saker!
 
Idag var det egentligen en rejäl PW som stod på träningsschemat men det trista, snöiga vädret med iskalla vindar gjorde att jag valde att stanna hemma och träna ben och mage istället. Haha, det kändes mentalt bra att få  vara inne i värmen och titta ut på snöovädret istället för att vara ute i det kan jag lova! 
 
Imorgon eftermiddag kommer fina Anna hit, så jag tänkte försöka slänga ihop en blåbärspaj imorgon också så att jag har något att bjuda på! det ska bli kul att umgås, var ett tag sen vi sågs nu tyvärr!
 
Min snygga sambo fick agera modell också i sina nya domarkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback