Nättentamen och gräsänka.

Hallå där! Pust, vilken dag det har varit! Jag har suttit och skrivit en nättenta mellan 8.30-14.15 och herrejösses vilken tenta! 10 frågor som skulle besvaras och från halv 12 fram till 14 susade tiden förbi och jag skrev så fingrarna glödde, var hur stressad som helst för jag var rädd att jag inte skulle hinna svara på allt! Men jag hann svara på allting i alla fall, sen har jag ingen aning om hur det kommer gå men det känns fruktansvärt skönt att ha skrivit tentan nu! Det här är den sista tentan vi skriver och om den här blir godkänd så kan jag ansöka om min legitimation!
 
I skrivande stund sitter jag hemma min lillebrors lägenhet och bredvid mig i soffan ligger en liten sovandes Orvar som jag är kattvakt åt i helgen. Niklas och Anna har åkt ner till Göteborg i helgen för att hälsa på Nicke. Det är inte bara lille Orvar som blir lämnad ensam i helgen, även jag är själv eftersom att Rickard har åkt iväg till Trysil över helgen för att åka skidor tillsammans med jobbet. Jag tycker inte alls om att vara själv hemma, men men. Jag lyxar till det och tänker slänga ihop en smarrig pasta Carbonara när jag kommer hem sen och efter det blir det soffmys DeLuxe! De senaste avsnitten av mina favoritserier, te, godis och så en av mina absoluta favoritfilmer och som jag alltid kollar på när jag är själv hemma; Pride & Prejudice!

Kommentarer
Lina säger:

Ja, fy den där tentan minns jag. Jag slängde ihop referenslistan på slutet och hann inte ens kolla igenom så att den såg korrekt ut men jag fick VG sen så den blev bra trots allt ;-) Men skön känsla att ha skrivit sista tentan va? För godkänd är jag övertygad om att du är :-)

Svar: Ja den var verkligen allt annat än rolig, och även om jag inte vet hur det kommer gå så har du helt rätt, det känns sjukt skönt att ha skrivit sista tentan! Läste du Organisation och ledarskap förresten? :) Kram
Louise

2013-03-22 | 19:00:48
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback