A Good Time.

Trots att Rickard har varit borta hela helgen och jag har saknat honom massor så har jag haft en riktigt bra helg! I fredags efter att jag och Johanna hade pluggat färdigt för dagen med examensarbetet (kan väl med handen på hjärtat erkänna att vi inte fick så mycket gjort, ibland finns det ju så mycket roligare saker att prata om än allt skolarbete) så åkte jag och Lillebror in till Karlstad för att sova över hos mamma, umgås lite bara vi tre. Vi gick ut och åt på en grekisk restaurang i Karlstad, restaurang Agapi. Den kan jag varmt rekommendera, både supergod mat och jättetrevlig personal! Mätta och belåtna tillbringades sedan resten av kvällen i soffan framför tvn. 
 
Lördagen inleddes med en tur på stan och sedan ett besök på Ikea. Jag inhandlade lite smått och gott, bl.a. nya krukor och blommor att ha i det stora fönstret i hallen på övervåningen. På kvällen blev det en liten spontan tjejkväll med mina pinglor Anna och Sandra efter både födelsedagsfirande och flytt för deras del. Vi åt lite mat och sedan satt vi bara och pratade i flera timmar, hur mysigt som helst! 
 
Och så var det söndag igen, tiden bara susar förbi! Jag inledde dagen med ett styrketräningspass följt av en powerwalk. Rickard har kommit hem och vi har också hunnit med att hälsa på Rickards storebror med familj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback