På väg norrut.

Godmorgon! Det känns alltid lite tungt om alarmet av någon anledning behöver ringa tidigt en helgdag, som idag till exempel när det ringde klockan fyra. Då känns det tungt, tack och lov var det ju för en rolig sak! I skrivande stund sitter vi nämligen i bilen på väg upp mot Arlanda där vi sedan flyger vidare norrut upp till Umeå. Vi ska hälsa på Rickards kusiner och den här gången åker nästan hela Rickards familj upp så det känns jätteroligt! Där uppe väntar några dagar med det bästa sällskapet, skratt, spel, god mat, härliga stunder utomhus, nyårsfirande m.m. m.m. Det kanske inte blir så mycket uppdaterat när jag väl är där, men något inlägg ska jag försöka hinna med!  Systemkameran är nerpackad i alla fall för nu tänkte jag hålla mitt nyårslöfte!

Nej, men lite snö skulle ju inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback