Juldagen

God eftermiddag på er allihop! Och god fortsättning! I skrivande stund sitter jag uppkrupen i en fåtölj på övervåningen med datorn i knät och slösurfar. Jag och Rickard startade dagen med en PW på 8,7 km, det var skönt att få komma ut och röra på sig trots regnrusket! Juldagen innebär utgång för många men varken jag eller Rickard känner oss sugna så vi satsar på en mysig hemmakväll istället med hemmagjord pizza och film. Vi ska ha lite julfest här hemma imorgon istället tillsammans med mina bröder (så himla tråkigt att Jonas inte kunde komma hem från London) samt respektive och på fredag ska vi fira lite jul här hemma hos oss tillsammans med mamma, mormor, morbror m.fl.

Trots avsaknaden av snö så blev julafton riktigt bra ändå tycker jag! Vi åker ju runt en hel del men det är kul att få träffa alla! Vi startade som vanligt med den traditionella julfrukosten hos mamma och Stefan i Karlstad, sedan blev det en snabbvisit hos farmor och farfar, jullunch hos pappa och Rosi, eftermiddag hos Marcus och Emelie för att tillsist landa i soffan hemma hos Göran där vi avslutade kvällen med gröt, godsaker och spel. Jag somnade nog på två sekunder när jag väl lade huvudet på kudden i natt, jag var helt slut! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback