Annandagen.

Igår kändes det ju nästan som om det var vår och inte slutet av december! Solen kikade fram och vi passade på att gå ut på en promenad tillsammans med Marcus, Emelie och barnen. Vi blev bjudna på smarrigt fika hos dem efteråt innan det var dags för oss att promenera hemåt igen. På kvällen sen kom Louise, Christian, Nicke, Niklas och Anna hit. Vi satt och pratade, spelade spel, skrattade massor och hade det riktigt trevligt!

Rickard jobbar idag och jag har en hel del att fixa med här hemma, dels för att vi åker upp till Rickards kusiner som bor utanför Umeå imorgon, dels för att mamma, mormor, min morbror med familj m.fl. kommer hit ikväll för lite julfirande. Så jag ska försöka släpa mig upp ur sängen och komma igång här nu känner jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback