Göteborg.

Den här veckan har gått ännu fortare än vanligt eftersom att jag var nere i Göteborg på kurs under tisdagen och onsdagen. Det var en kurs för det journalsystemet som vi arbetar i inom Västra Götalandsregionen, T4, och jag fick gå eftersom att jag aldrig hade jobbat med det systemet förut. Nu hade jag ju dock hunnit jobba in mig lite och lärt mig en del under de här veckorna som jag har jobbat så jag kände att jag kunde det mesta som vi gick igenom under kursen men man fick en hel del bra tips som knöt ihop säcken. Jag är väldigt glad att jag fick gå kursen och sen så var det mycket trevligt att få bo på hotell och tillbringa eftermiddagen och kvällen i Göteborg! När vi slutade runt halv fyra på tisdagen så checkade jag in på hotellet (bodde på First Hotel G ovanpå Centralstationen, rekommenderas varmt), kollade in mitt rum som var rena lyxen och sedan fick det bli 30 svettiga minuter på en CrossTrainer på hotellets gym innan jag duschade och tog en sväng inne på Nordstan. Shoppade lite basplagg inför hösten, ett par svarta jeans, en vit tunn långärmad tröja samt en vinröd fin t-shirt. Efter shoppingen köpte jag med lite mat och lite godis med till hotellet och sedan tillbringade jag resten av kvällen i sängen med datorn och några filmer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback