Monday, Tuesday..

Tiden bara flyger iväg! Jag kom hem för en liten stund sen från dagens praktik och känner mig helt slut i huvudet. Det är mycket att ta in och som man ska tänka på och det känns som om jag åker berg- och dalbana under varje praktikdag. Ena dagen går allting hur bra som helst och andra dagen känner jag mig sämst på allting jag försöker göra. Ja jösses, det är inte lätt att vara student! Men trots att det ibland känns tungt och jag känner mig dålig så är det i alla fall roligt!
 
Känner mig stel i kroppen idag, har rejäl träningsvärk efter gårdagens löprunda på en mil så jag tänkte ge mig ut på en PW nu och hoppas på att jag kan mjuka upp kroppen lite i alla fall! 
 
Nya tröjan från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback