Frustrerad!

Gaahh, jag blir tokig på den här hemtentan vi har i Ungdoms-kursen! Usch, jag är så fruktansvärt omotiverad gällande den teoretiska delen i skolan just nu så jag vet inte var jag ska ta vägen och jag kan verkligen inte koncentrera mig just nu! Jag bara sitter och stirrar på skärmen och önskar att tentan kunde skriva sig själv medan jag ligger på soffan och sover! Det vore inga fel.Hemtentan har fyra frågor och jag är inte ens klar med den första än, vilket gör mig jättestressad! Idag måste jag sitta tills jag är klar med den första frågan i alla fall. Tänkte att jag imorgon ska göra ett ryck och sitta tills jag blir färdig med resten av tentan, jag måste bli klar innan fredag!
 
Tyvärr har jag inte så mycket annat att skriva om just nu, då den där himla tentan upptar all min tid. Men snart är det tack och lov helg och den ska jag försöka hålla pluggfri! Jag längtar till nästa helg då Anna bjuder in till födelsedagsmiddag och då kommer Sandra, karin och Elinor hem också så jag ser fram emot en toppenhelg med favoriterna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback