Let's Celebrate!

Igår hade jag praktik hela dagen och efteråt valde jag att stanna kvar i Karlstad hos mamma och Stefan tills idag då jag fick möjligheten att gå med en av tandläkarna under förmiddagen idag för att lägga bedövning. Vi måste ju lägga ett visst antal bedövningar innan vi tar vår examen så jag har planerat in några extra dagar på min praktikplats då jag bara ska gå bredvid och lägga bedövning åt en tandläkare. Idag fick jag i alla fall lägga en, så nu har jag en mandibularblockad mindre att tänka på!
 
Sen jag kom hem har jag suttit och jobbat med ett temaarbete och nu tänker jag plocka ihop för dagen, laga mig lite god mat och fira min godkända examination med en stor kopp te och en film. Rickard och min bror ska iväg på hockey så jag får lite egentid här hemma istället. Det blir nog en tidig kväll dock, jag känner mig helt slutkörd efter de senaste dagarnas nervositet!
 
Sixten försökte vara med och plugga förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback