Morrison, also known as Morris.

I mitten av juli kommer det en ny liten familjemedlem hem till mig, Rickard och Sixten. En liten kattunge som ska heta Morrison. Han kommer dock bli kallad Morris misstänker vi! Det var min lillebrors flickvän Annas katt som fick kattungar och om de inte fick något hem så skulle de ha avlivats. Så Rickard och jag bestämde oss för att rädda en liten kisse samtidigt som vi tänkte att det skulle kännas bra om Sixten fick sällskap också! Det finns tre små söta katter kvar som inte har något hem, om det skulle vara någon av mina läsare som är intresserad så kan ni ju lämna en kommentar här!





Kommentarer
Lina säger:

Tack snälla Louise! Det känns lika overkligt som det är underbart. Sista året går så himla fort så snart är du också här där jag är. Det är ju så mycket praktiskt sista året. Vet du hur du ska göra med C-uppsatsen? Det verkar som projektplaneringen gått bra för er och ni skriver om ett intressant ämne.

Himla söt familjemedlem ni ska få hem måste jag säga :-)

Kram!!

2012-06-01 | 16:35:09
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/
Aldenfalk säger:

sweet cat :)

2012-06-03 | 03:41:25
Bloggadress: http://aldenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback