En bra helg ändå.

Trots vad som hände så tycker jag att helgen var riktigt bra! Vädret har varit på topp och jag har njutit till max! Solat, ätit gott, umgåtts med nära och kära, jobbat och tränat. Mer av detta, ja tack! Nu kan man dessutom se ljuset i tunneln efter ett väldigt tungt och kämpigt andra år på Tandhygienistprogrammet. Nästa tisdag vid lunch är det jag som tar S O M M A R L O V!

Efter lunch var de här och bytte lås så nu kommer jag definitivt kunna sova mycket bättre i natt och slappna av lite mer. Jag har dessutom suttit inne hela dagen idag så nu tänkte jag först styrketräna med träningsapparna och sedan får det bli en powerwalk direkt efter det innan matlagningen. Ikväll blir det slapp här framför datorn med de senaste avsnitten av Game of Thrones, tips på en bra serie för er som inte har sett den!


Vår uteplats som den ser ut nu. Den ska bara spolas av och oljas in!




Vi var hundvakt åt Kiro i helgen..

.. och han och Sixten kom ganska bra överens, ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback