@work.

Godmorgon! Jag sitter på jobbet och har min rast nu, kör ju öppning den här helgen så jag har jobbat sedan 06.30 imorse. Jag är ruskigt trött, har inte sovit särskilt mycket inatt. Vi hämtade ju hem lille Morrison igårkväll och Sixten är väl inte direkt överlycklig över det lilla yrvädret som far omkring och dessutom fräser tillbaka om Sixten försöker låta bestämd! *Flinar* Men detta var väntat och de vänjer sig nog vid varandra snart. Jag ska försöka fota Morris lite när jag kommer hem i eftermiddag, wish me luck! En löprunda och ev. ett träningspass med apparna står också på schemat när jag slutar vid 15.30 och sedan tänker jag bara vila och ta det lugnt för jag är så himla trött! Nu börjar jag strax igen, ska försöka hinna lägga upp bilder på Morris ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback