Sommar.

Idag är jag ledig och till min förvåning så har det faktiskt bjudits på strålande solsken och värme hela dagen så ni kan ju gissa vad jag har legat ute och gjort? Dock glömde jag helt bort att smörja in mig så vi får väl se hur jag klarade min första ordentliga långstund ute i solen denna sommar. Kräftan kanske får bli mitt nya smeknamn efter idag. *Flinar* Jag har varvat mellan att halvsova, lyssna på musik och läst i Game of Thrones samt ätit mängder av frukt. Jag tycker personligen att det mesta smakar mycket bättre när man kan äta det utomhus, i solen. Speciellt iskalla nektariner som är min favoritfrukt under sommaren.
 
Bortsett från slapp i solen så har jag också hunnit med veckans storhandling, en svettig löprunda, styrketräningspass med träningsapparna här hemma samt en promenad upp till jobbet där jag hämtade min cykel som jag lämnade kvar där efter jobbet igår då jag sprang hem istället. Snart är det matlagning som står på schemat och efter det tönker jag fortsätta att läsa ute i kvällssolen tills att det är dags för sängen, det får bli en tidig kväll för mig, börjar jobba klockan 05.30 imorgonbitti. Imorgonkväll ska vi äntligen hämta hem lille Morrison, ser fram emot det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback