We Don't Waste no Precious Time.

Hallå där! Nu är jag inne på slutspurten av mina sista arbetspass, bara två öppningar och ett skarvpass kvar! Dock är det ju tyvärr de här sista passen innan semestern som nästan är värst, eller som i alla fall är ruskigt långsamma, eftersom att man längtar så mycket efter att få sluta! Men imorgon har de lovat sol och 26 grader så det blir en löprunda hem från jobbet och sedan är det jag som tänker ligga och sola!
 
Ikväll blir det myskväll med min fina, han åker nämligen iväg på domarkurs i Örebro onsdag-lördag, så jag blir ensam här hemma nu de sista dagarna innan resan. Inte så roligt eftersom att jag hatar att sova själv, men jag får helt enkelt härda ut och hoppas på att dagarna går fort!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback