SEEEEEMESTER!

ÄNTLIGEN SEMESTER! Som jag har längtat! En vecka med sol och bad på Kreta tillsammans med min fina och Emma och Steven är ju helt klart en ruskigt bra inledning på semestern också! Imorgon natt bär det av upp till Arlanda och klockan 06.05 på söndag morgon går planet och sedan är det jag som tänker försöka få lite färg och jobba bort likblekheten som jag lider av! *Flinar*
 
Nej men om jag kanske skulle ta och försöka packa ihop det mesta så att det är gjort, imorgon kommer jag inte ha så mycket tid för då vankas det en liten shopping-tur till Karlstad tillsammans med Anna, Linnéa och Ida!
 

Kommentarer
karin säger:

Hej!
Jag undrar lite over tandhygienst programmet. Läser du det fortfarande? Jag har blivit antagen till hosten och oroar mig mycket over hur mycket och ofta det kommer vara träffar i Karlstad?
Jag bor nämligen inte i Sverige..
Vore jättetacksam for ett svar! MVH Karin.
[email protected]

2012-07-28 | 00:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback