Planera mera.

Jag har precis gjort klart en planering inför kurserna vi läser nu, för att få en liten bättre översikt över allting man ska ha gjort innan slutet på denna långa period. Men nu tar jag kvällen och tänker slappa i soffan en liten stund innan det är dags för sängen. Imorgon är det jobb mellan 08.00-16.00 och direkt efter det är det kalas för min andra lillkusin Love som fyller tre år på tisdag. Fullspäckat schema med andra ord!

Jag har börjat fundera på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent, snart är det ju faktiskt dags! jag har kikat lite smått på bl.a. en gratängform från Gerbera samt tallrikar från Mateus.



Vill dock ha gratängformen antingen i turkost eller beige/sandfärgad. Tallrikarna ska vara turkosa och sedan vill jag ha mindre assietter i samma modell fast också beige/sandfärgade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback