Sällskap.

Dagarna bara susar förbi och även denna dag har ägnats åt hemtentan. Jag tar mig sakta men säkert framåt och imorgon har jag bestämt mig för att göra ett ryck och sitta tills jag blir färdig, vilket brukar innebära att jag sitter och skriver till mitt i natten. Det är värt det, trots att det är jobbigt!

Nu under kvällen blev jag klar med målandet i köket och Rickard och hans pappa är fortfarande kvar där och håller på i vardagsrummet. Längtar tills vi kan flytta in! Nu får det bli ett avsnitt av Lie to Me och sedan komer jag somna, är ruskigt trött!


Mitt sällskap under dagarna, här har Sixten äntligen rest på sig efter att ha legat över mina händer (samtidigt som jag försöker skriva) efter drygt en halvtimme!

Kommentarer
lillensandren säger:

Divan sixtinio!

2012-02-22 | 23:51:00
Emma säger:

haha ingen fara louise! Och tack så mycket! :)

2012-02-23 | 11:53:15
Bloggadress: http://emmavandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback