Strukturerat kaos.

Hallå där! Så var det måndag och ny vecka igen, sista lediga veckan innan studierna drar igång igen nästa måndag. Jag känner mig lite splittrad inför terminsstarten, det ska bli jätteroligt att träffa alla i klassen igen och att få gå ut på praktik i höst men på samma gång är jag jättenervös inför hur allting ska gå, jag har ju tyvärr en benägenhet att tvivla på mig själv. MEN, jag jobbar på det! Jag har hur som helst suttit och sorterat bland alla dokument inför kursstarten nästa vecka, och ja, högarna av papper och skolsaker gick i alla fall från kaos till strukturerat kaos och nu har jag läst igenom allting ordentligt som den nördiga plugghäst jag är! *Flinar*
 
Nu börjar jag komma igång så smått igen med träningen, jag har sprungit fyra dagar i rad nu, vilket mina muskler påminner mig om så fort jag rör på mig! Men det är alltid tyngst i början efter ett längre uppehåll så det är bara att bita ihop och fortsätta! Veckans morot får nog bli ett ev. bio-besök i slutet av veckan. Jag och Rickard har under helgen kollat på de två första Batman-filmerna och nu så är vi så klart väldigt sugna på att se den tredje och sista filmen som går på bio så på torsdag blir det nog en sväng till Karlstad för att se på film. Kul med något att se fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback