Bara några dagar kvar..

Nu har jag bara några få dagar kvar av ledigheten innan universitetsstudierna drar igång igen på måndag och jag passar på att njuta till max av dessa dagar kan jag lova! Idag kunde jag inte somna om efter att Rickard åkte iväg till jobbet klockan åtta imorse så jag har hunnit med en hel del hittills; löprunda i regnet, veckohandling, städning här hemma, tvätt samt ett fika-besök av Jossan. Det var jätteroligt att träffa Jossan igen och vi satt och försökte peppa varandra inför skolstarten, sista rycket nu!
 
Igår var jag och Rickard på bio och såg Batman: The Dark Knight Rises och den var hur bra som helst! Christopher Nolan avslutade sin trilogi om Batman med bravur och har ni sett de två första filmerna men inte den tredje än, gå och gör det! Det var mysigt med lite vardagslyx med min fina också, speciellt eftersom att han har match ikväll och jag blir själv här hemma. Men man får göra det bästa av situationen och laga riktigt god mat och sedan bädda ner sig i sängen med massor av avsnitt av Private Practice, mitt nya substitut medan jag väntar på att alla mina favorit-serier ska dra igång igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback