Vårtecken.

Jag var ute och sprang för en liten stund sen och nu måste ju våren vara på väg. Det är nästan 14 grader i skuggan och idag kunde jag springa i t-shirt, solen stekte på och det var jättevarmt! Dessutom såg jag en citronfjäril, en humla och massor av tussilagos och vitsippor, vilka jag definitivt räknar som vårtecken!

Jag ska alldeles strax promenera in till stan och äta lunch tillsammans med Rickard, lite vardagslyx för min del! I eftermiddag blir det fortsatt plugg, men det känns bra för jag och Johanna har kommit en bra bit på vägen med vår projektplan och det är ett riktigt intressant ämne vi skriver om vilket gör allting mycket roligare också.

Annars så längtar jag till imorgon, då ska jag in till Karlstad och hälsa på mamma och då blir det även en sväng på stan för mig, ska kolla efter en ny vårjacka och även ett par nya skor.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback