Måndag, Fredag, Måndag, Fredag..

Veckorna bara susar förbi och det känns som om det pendlar mellan måndag och fredag hela tiden! Jag har haft praktik i tre dagar nu, och helgen bestod av plugg, jobb, träning och kalas, därav bristen på inlägg vilket jag ber om ursäkt för! I måndags var jag på Pedodonti-avdelningen i Karlstad och det hade jag verkligen sett fram emot! Tyvärr uteblev i stort sätt alla patienter vilket var jättesynd, men på samma gång så är ju faktiskt det en del av verkligheten inom tandvården. Igår var jag ute i Skoghall igen och hade egna patienter och igår gick allting toppenbra, det var så himla roligt! Jag fick göra en fissurförsegling på en riktigt patient för första gången helt själv och jag klarade det på första försöket vilket jag är stolt över! *Flinar* Jag tog även röntgen och fick helt friprojicerade bilder, dvs. att tänderna inte överlappade varandra. Jag fick också ta bort tandsten, utföra PTR, fluorbehandling m.m. Så jag gick därifrån väldigt nöjd och stärkt! Dagen idag har tillbringats på tandregleringen i Karlstad och det var också väldigt intressant!

Jag kom precis hem från Team Sportia där jag har hjälpt till inför öppningen imorgon. Det är min lillebrors flickvän Annas familj som öppnar butiken här i stan och nu behövde de lite hjälp att förebereda det sista. Jag får nog gå dit imorgon och investera i ett par nya löparskor tror jag, nu när de kommer ha massor av kampanjer och allt! Nu får det nog bli sängen för imorgon är det löpning som gäller först på morgonen och sedan blir det plugg resten av dagen fram tills det är dags för personalmiddag med jobbet på Maxim. Det ska bli riktigt trevligt att få äta på favortirestaurangen tillsammans med mina kollegor!


Kommentarer
sandra säger:

Imorgon är det en vecka kvar tills jag kommer hem:)

2011-11-24 | 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback