Det här med vädret.

Det här vädret är inte okej! Ena stunden tror man verkligen att våren är på väg, solen skiner för fullt och man kan sitta ute i flera timmar på balkongen och njuta av värmen och vad händer idag? Jo, då vaknar man upp och tittar ut genom fönstret och vad möts man av? Snö! Jag är ruskigt trött på snön nu, jag vill ha värme och sol, jag vill att det ska bli grönt ute och jag vill kunna gå fem meter i snygga tygskor utan att bli genomvåt om fötterna!

I skrivande stund tittar solen fram och nu hoppas jag att den är här för att stanna! Jag har precis tagit lunchrast från pluggandet. Idag planerar jag inför de två nästkommande kurserna, går igenom allt material vi har fått och lägger upp planeringar. För att strukturera upp allting så att säga! Om jag hinner ska jag även läsa igenom det som jag gick igenom igår innan det är dags att sluta för dagen. Ska på stan en sväng sen med Linnéa och inhandla nya skrivblock, stift m.m.



Jag skulle ge både min högra och vänstra lilltå för att få åka tillbaka till USA igen!

Kommentarer
Lina säger:

Det gick bra ;) I alla fall kändes det bra!

Röntgen har jag inte en aning. Diagnostiserade det jag såg men det är såå svårt och särskilt när man har tidspress. Jaja, jäkligt skönt att ha det gjort!

Kram

2011-03-30 | 12:59:33
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback