Back on Track.

Så där, då var man tillbaka i skolbänken igen då! Det känns faktiskt riktigt bra hittills även om det känns lite konstigt med nya klasskamrater, jag saknar mina gamla.. Men jag har pratat med några stycken som jag åt lunch med och som jag umgicks med på rasterna och de var riktigt trevliga, roliga och öppna så det här ska nog gå bra! Jag presenterade mig själv i början av dagen inför hela klassen och jag var ruskigt nervös när jag stod där framme men det gick bra och nu vet alla vem jag är istället för att det ska bli tissel, tassel och nyfikna blickar bakom min rygg! *Ler*

Jag kan väl dock konstatera att kursen Oral Hälsa Teori och Metod I kanske inte kommer bli den roligaste kursen men samtidigt så innehåller den många saker som är väldigt bra att veta och ha med sig i bagaget! Imorgon är det sista introduktionsdagen och efter det kommer en mycket efterlängtad helg innan det är dags att dra igång patientkursen, är riktigt laddad inför den trots att jag är nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback