Sommar och Sol.

Det är och har varit ruskigt bra väder de senaste dagarna och jag har njutit till max! I tisdags åkte jag, Annika, Karro, Emelie, Monica, Alfred och Märtha ut till skärgården där vi åt glass. Efter det promenerade vi ut till Picasso-udden där vi svalkade fötterna i vattnet och Alfred passade på att bada. Lite senare mötte vi upp Rickard, Marcus och Göran i Gästhamnen där vi spelade lite minigolf och sedan avslutades en riktigt bra dag hemma hos Marcus och Emelie där vi grillade och åt massor av jordgubbar.

Igår åkte jag in med åtta-bussen till Karlstad och hängde med mamma, Stefan och Maja ut på sjön där det blev en heldag. Det var riktigt bra väder och jag halvt om halvt badade, gled omkring på min madrass eftersom att det var så varmt. Av någon dum anledningen smörjde jag dock inte in mig och det straffade sig ganska rejält sen på kvällen då jag upptäckte att jag har bränt mig ganska mycket! Så idag, när det är strålande väder ute, så måste jag sitta inne då det gör ännu ondare om jag är ute i solen med mina brända armar och ansikte. Så jag har passat på att städa här hemma och rensa lite och mer intressant än så blir det nog inte idag tyvärr!




Jag kan nu tillägga att jag inte är dne enda badkrukan i vår familj när det kommer till att bada i Sverige, Kiro är nämligen en äkta badkruka han med! *Flinar*

Här fick vi lyfta i honom bara för att han skulle svalka sig!


Ni ser ju hur munter den lilla herren i fråga ser ut att vara! *Ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback