Semester.


Det känns så himla skönt att ha semester nu! Jag har dock lite svårt att vänja mig vid att inte ha något inplanerat på dagarna men samtidigt känns det bra att veta att jag inte behöver göra något speciellt överhuvudtaget om jag inte vill det. Mina planer för dagen är i alla fall att rensa ut ett av skåpen i köket som jag har använt som samlingsställe för scheman etc. och efter det tänkte jag börja sätta ihop den sista byrån som inte har blivit av än. Jag har också tänkt springa milen idag men avvaktar lite med det, åt frukost ganska nylitgen och det är allt annat än kul att börja springa och så får man håll på direkten!

Igår eftermiddag åkte jag, Rickard, Lillebror och Anna hem till mamma och Stefan där vi grillade, åt god mat och hade en trevlig kväll helt enkelt! Fick även låna med mig Ann Rosmans nya bok, Porto Francos Väktare som av det jag läst hittills verkar grymt bra och spännande! Efter att jag har sprungit och gjort klart det andra så tänker jag sätta mig ute på balkongen och läsa pch bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback