12 434 meter.

Godmorgon! Idag känner jag mig mer som Agda, 85 än Louise, 21 i kroppen. Jag sprang nämligen 1,2 mil igår, 12 434 meter för att vara exakt! *Flinar* Sprang hemifrån oss ut till Picasso-skulpturen längst ut i skärgården och sedan hela vägen hem igen, på en timme och en kvart. Är riktigt stolt över mig själv, har aldrig sprungit så långt förut så trots den frukstansvärda träningsvärken så gör jag en mentally High-Five med mig själv!

Idag skiner solen för fullt och det är varmt ute igen! Jag rensade aldrig ur det pappersfyllda skåpet eller satte ihop byrån igår så jag ska försöka få tummen ur och göra detta idag istället. Tvättid har jag också och så tänkte jag försöka klämma in några timmar på balkongen i solen och bara njuta! Ska även luncha med Rickard så detta känns som en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback