Snabb update!

Tjenixen! Tiden räcker inte till nu känns det som, har mycket för mig under dagarna! I helgen var jag ju sjuk, missade massor av jobb pga. av det vilket känns lite surt nu i efterhand. Därför tog jag ett extrapass både idag som jag nyss kom hem i från samt ett pass imorgon, 11-19. Igår var jag i huvudstaden över dagen tillsammans med mina kära vapendragare Linnéa och Sandra. Vi shoppade loss och jag gjorde allt några fynd (bilder kommer imorgon)! Nu blir det några avsnitt av Criminal Minds och sedan sängen så att man orkar med morgondagen!


Kommentarer
The forgotten one säger:

Som vanligt blir man inte inbjuden, trots att man är den enda utan sommarjobb...

2011-07-28 | 22:35:38
Bloggadress: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback