Yesterday.

Godförmiddag! Igårkväll blev det utgång tillsammans med Linnéa, Sandra, Karin, Lillebror och Anton. Tyvärr blev kvällen lite förstörd för min del då jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk och inte riktigt kunde fokusera. Sandra, min lilla ängel, sprang dock över till sin mormor och morfar och hämtade en huvudvärkstablett som var välbehövlig! Jag kom hem ganska tidigt och det var faktiskt lite skönt, har sovit ut ordentligt nu också! Men kvällev blev bra tillslut ändå, det blir den ju alltid när man får vara med sina bästa kompisar! Det var lite synd bara att Elinor inte följde med ut!

Nu tänker jag äta en sen frukost här och sedan promenera iväg till Coop för att köpa inslagspapper. I eftermiddag ska vi ju iväg hem till min farbror och fira småkusinerna som har fyllt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback